• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Samlingslån med medsökare finns det möjligheter till lån

Rebell

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
20 Januari 2020
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Hej jag har skulder på cirka 122,000kr har en årsinkomst på strax över 200k o jag har en extremt dålig uc.. Den var sjukt jävla dålig innan men nu har jag inte kunnat betala nått för att jag haft en lön på 7-8000kr jag har fast anställning från och med i höst och står på schema 168h i Juli.. Om jag har en medsökande finns de möjlighet för mig att få ett samlingslån? Notera även att jag är 19 fyller 20 i juli
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Vad är så dåligt på din uc?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087

Leo1

Medlem
Poäng: 86
Blev medlem
6 Juni 2020
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
23
Poäng
86
Många FF 42st.. Och sen nu har jag inte kunnat betala och därav har de blivit dåligt oxå dock ingen betalningsanmärkning än
Inte ens 20 och 122tkr i skulder....spelar du eller ???
Har du medsökande med bra ekonomi så ta de och spärra dig för lån annars kommer du fastna i skulder och snart blir det KF och livet blir inte roligt...det vet jag och de flesta här.
Bli inte arg att jag frågar om du spelar för jag vet från mig själv hur det var så ta det nu när det är bara 122 annars blir 5x mer
Lycka till !
 

Rebell

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
20 Januari 2020
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Min medsökande har en uc på 0,10% fick avslag hos axo.. Finns de någon annanstans ja kan ha en chans?
 

Rebell

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
20 Januari 2020
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Inte ens 20 och 122tkr i skulder....spelar du eller ???
Har du medsökande med bra ekonomi så ta de och spärra dig för lån annars kommer du fastna i skulder och snart blir det KF och livet blir inte roligt...det vet jag och de flesta här.
Bli inte arg att jag frågar om du spelar för jag vet från mig själv hur det var så ta det nu när det är bara 122 annars blir 5x mer
Lycka till !
Nej jag spelar inte jag har inte kunnat betala hyra.. Sen nu när jag inte har betalat så har skulderna växt..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp